Veelgestelde vragen

  • Wat is de gemiddelde levertijd van mijn bestelling?

    Bij directe betaling van uw bestelling streven wij ernaar om het product dezelfde dag nog te versturen als het product onder werktijd besteld word. Gemiddeld worden de producten binnen drie dagen bezorgd op uw opgegeven adres.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Zodra bij ons de betaling binnen is van uw bestelling krijgt u van ons een e-mail ter bevestiging. In de meeste gevallen krijgt u binnen 24 uur van ons een tweede e-mail met de melding dat uw bestelling verzonden is.Afhankelijk van het formaat van de brievenbus worden veel bestellingen verzonden op een pallet om eventuele beschadigingen te voorkomen. Deze type zendingen duren meestal wat langer maar gemiddelde levertijd na het product is meegegeven met de transporteur is ongeveer een week.

  • Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen

    Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Je kan het factuur- en het bezorgadres apart invoegen tijdens het bestelproces.

  • Kan ik een bestelling wijzigen?

    Heeft u nog geen e-mail ontvangen dat het pakket verzonden is dan kunt u ons altijd contacteren en de wijziging doorgeven. Hou er rekening mee dat bestellingen die geplaatst worden en betaald zijn snel ver verwerkt worden. Wil je iets wijzigen wacht hier dan niet te lang mee.

  • Uit welke betalingsopties kan ik kiezen?
    Bij Brulo bieden wij de volgende betalingsopties aan: iDeal,Creditcard, Paypal, Overboeking / internet bankieren en Sofort
  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    U ontvangt een automatisch gegenereerde e-mail met uw track en trace code zodra uw artikel is verzonden. U kunt dit nummer gebruiken om uw bestelling te volgen via de website van de koerier. U vindt tevens een link in dezelfde e-mail met een link naar de website de website. Heeft u deze e-mail niet ontvangen in de aangegeven levertermijn van de aangegeven levertermijn van uw bestelling, neem dan a.u.b contact op met ons. Controleer a.u.b wel voordat u contact met ons opneemt uw ongewenste e-mail map voordat u contact met ons opneemt, het kan gebeuren dan onze e-mails door bepaalde filters in uw ongewenste e-mail map terecht is gekomen.

    Leveringen die geschieden pallets(grote bestellingen of grote formaat brievenbussen) zijn niet traceerbaar en krijg je ook geen volgnummer opgestuurd maar er zal wel telefonisch contact met je opgenomen worden voor de levering van de pallet.

  • Mijn bestelling is niet compleet geleverd
    Wanneer u bij ons meerdere producten in één order besteld, is het mogelijk dat deze op verschillende dagen geleverd worden. Dit geld tevens ook voor producten die bestaan uit meerdere pakketten. De transporteur bedrijven bepalen of zij deze pakketten tegelijkertijd bezorgen of op verschillende dagen en wij hebben hier helaas geen invloed op.
  • Mijn bestelling is beschadigd geleverd
    Wij proberen onze producten zo goed mogelijk te verpakken voordat wij deze meegeven aan onze transporteurs maar het kan helaas altijd nog gebeuren. Neem bij geval van beschadiging per e-mail contact op met onze klantenservice. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden en indien mogelijk enkele digitale foto's van de beschadigingen. Wij streven ernaar om u zo snel terugkoppeling te geven zodat u uiteindelijk tevreden bent met uw bestelde product. Gemiddeld krijgt u bij ons binnen 48 uur een reactie behalve in het weekend of op feestdagen.
  • Welke transporteur doet de leveringen?
    Wij proberen alle zendingen te versturen met PostNL zodat in de meeste gevallen de volgende werkdag geschiedt. Echter wij zijn soms genoodzaakt samen te werken met GLS of DPD wegens het gewicht of de afmetingen van het pakket. In alle gevallen krijg je van ons of van de transporteur een automatische mail met een volgnummer van jouw pakket.